spcr
  • telephone

    Τηλεφωνικό Κέντρο

    801 300 3433

         
spcr
spcr
symvata-toner-melania spcr   spcr   spcr   spcr   spcr   spcr
kalathi-gia-agora-toner  
Καλάθι Αγορών:
0,00€ (άδειο)
line
login-fb
Σύνδεση
Εγγραφή
         
                   
                  
 
Συχνές Ερωτήσεις  
 
     
 
spcr
  • - Θέλω να αγοράσω εκτυπωτή.Ποιος εκτυπωτής είναι κατάλληλος για μένα;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Εξαρταται απο την χρηση για την οποια τον θελουμε...

    Αν θελουμε εναν οικιακο εκτυπωτη για να εκτυπωνουμε καμια φωτογραφια η καμια εκθεση για τα παιδια τοτε θα παμε σε εναν inkjet με 2 δοχεια (μαυρο-εγχρωμο) και καλο ειναι να δουμε σε HP και CANON.

    Αν μας ενδιαφερει αρκετα η εκτυπωση φωτογραφιων τοτε καλο ειναι να παμε σε εναν εκτυπωτη με 4 η περισσοτερα δοχεια και η συμβουλη μας ειναι να παμε σε CANON μιας και κατα τη γνωμη μας ειναι οι καλυτεροι στο ειδος αυτο.

    Αν δε μας ενδιαφερουν οι εγχρωμες εκτυπωσεις και εκτυπωνουμε κυριως εγγραφα οπως τιμολογια συνταγες κλπ. τοτε η καλυτερη λυση ειναι ειναι ενας ασπρομαυρος laser  και εμεις εδω συστηνουμε SAMSUNG και HP.

    Για περισσοτερες πληροφοριες μη διστασετε να επικοινωνησετε μαζι μας!

  • - Υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τον εκτυπωτή μου από την αναγόμωση των μελανιών ή την ανακατασκευή των τόνερ;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    ΟΧΙ.

    Τα μελανοδοχέια που γέμιζουμε είναι τα δικά σας...τα αυθεντικά δηλαδή της εκάστοτε εταιρίας, τα οποία μετά την διαδικασία της αναγόμωσης/ανακατασκευής τεστάροντε στα μηχανήματά μας ώστε να σιγουρευτούμε για την σωστή λειτουργεία τους.

    Όσον αφορά τα έτοιμα συμβατά δοχεία που προμηθέυεστε απο την εταιρία μας είναι προιόντα τα οποία είσάγουμε απο τα μεγαλύτερα εργοστάσια στον κόσμο με εγγύησεις ISO και είναι δοκιμασμένα και τα πλέον ενδεδειγμένα για τους εκτυπωτές σας.

  • - Υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τον εκτυπωτή μου από την χρήση των συμβατών/ιμιτασιόν δοχείων που προμηθεύτηκα από την εταιρία σας;

    ΟΧΙ.

       Όλα τα συμβατά μελανοδοχεία και τόνερ που εμπορευόμαστε τα έχουμε εισάγει από τα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα εργοστάσια στον κόσμο με χρόνια εμπειρίας και πιστοποιητικά ISO, ώστε να είναι τα πλέον ενδεδειγμένα για ασφαλή χρήση στα μηχανήματά σας.

  • - Εγκατέστησα στον εκτυπωτή μου τα μελανοδοχεία που μου γεμισατε και μου εμφανίζει ένα μήνυμα που λέει ότι τα δοχεία μου είναι σχεδόν άδεια.Είναι φυσιολογικό;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Ναι ειναι φυσιολογικο!

    Οι εκτυπωτες δεν μπορουν να δουν τι πραγματικα συμβαινει μεσα σε ενα δοχειο.

    Γι΄αυτο ολα το δοχεια εχουν μια πλακετα η ενα τσιπακι το οποιο διαβαζει ο εκτυπωτης και παιρνει καποιες πληροφοριες.

    Σε ενα καινουριο αυθεντικο δοχειο ο εκτυπωτης διαβαζει οτι ειναι γεματο και σιγα σιγα με τον καιρο και τις εκτυπωσεις κατεβαζει τη σταθμη η οποια ομως επειδη ειναι τελειως αριθμητικη μπορει καμια φορα να μη συμβαδισει με την πραγματικη.

    Οποτε φερνοντας εσεις το αδειο σας δοχειο για αναγομωση εμεις το γεμιζουμε αλλα η πλακετα παραμενει ως εχει με αποτελεσμα οταν το ξαναβαλετε στον εκτυπωτη σας να αναγνωρισει οτι βαλατε παλι το ιδιο και η πλακετα να δωσει παλι την πληροφορια της χαμηλης σταθμης.

    Δεν ανησυχουμε οποτε και συνεχιζουμε τις εκτυπωσεις μας κανονικα.

  • - Εφόσον ο εκτυπωτής μου βλέπει μονίμως τα δοχεία μου άδεια παρόλο που τα ξαναγεμίσαμε, πως θα το καταλάβω όταν αδειάσουν;

    Θα καταλαβετε οτι τελειωσε το δοχειο σας απο την εκτυπωση.

    Οταν δηλαδη παιρνει κανονικα σελιδα αλλα εκτυπωνει ξεθωριασμενα, αχνα, η λευκη σελιδα.

  • - Έχω HP εκτυπωτή που παίρνει 2 μελανοδοχεία (μαύρο,έγχρωμο) και ξαφνικά αναβοσβήνει ένα πορτοκαλί λαμπάκι και δεν παίρνει σελίδα να εκτυπώσει. Τι φταίει; τι πρέπει να κάνω;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Κατα 99% είναι θέμα μελανοδοχείου και όχι εκτυπωτή.

    Για κάποιο λόγο δεν μπορεί να επικοινωνήσει ο εγκέφαλος ενός από τα μελανοδοχεία (χάλκινες τελίτσες) με τον εκτυπωτή.

    Δύο είναι οι πιθανές αιτίες:

    1) Ανάμεσα στον εγκέφαλο του μελανιού και του εκτυπωτή παρεμβάλεται κάποια βρωμιά ή σκόνη και δεν γίνεται σωστή επαφή.

    2) Ο εγκέφαλος του μελανοδοχείου έχει βραχυκυκλώσει και δεν μπορεί να γίνει σωστή ή και καθόλου επαφή.

    Τι πρέπει να κάνω:

    Αφαιρούμε το δοχείο που παρουσιάζει πρόβλημα (αν δεν μπορούμε να βρούμε ποιο απο τα 2 είναι τότε αφαιρούμε και τα 2) και σκουπίζουμε καλά με καθαρό και στεγνό χαρτί κουζίνας. Τοποθετούμε ξανά τα δοχεία στον εκτυπωτή και βλέπουμε αν έχει λυθεί το πρόβλημα. Αν δεν έχει λυθεί, τότε αντιμετωπίζουμε την αιτία νουμερο 2 για την οποία δεν υπάρχει λύση. Αυτό που θα πρέπει να κανουμε είναι να φέρουμε το δοχείο στο καταστημα ώστε να διαπιστώσουμε και εμείς το σφάλμα και να το αντικαταστήσουμε χωρις χρέωση αν βρίσκεται εντός εγγύησης.

    Κάποιοι εκτυπωτές μπορούν να δουλέψουν και με το ένα δοχείο μόνο, οπότε αν βρόυμε ποιο δοχείο προκαλεί το πρόβλημα μπορούμε να το αφαιρέσουμε και να συνεχίσουμε να εκτυπώνουμε μέχρι να αντικαταστήσουμε το ελλατωματικό δοχείο.

  • - Έχω CANON inkjet εκτυπωτή και ενω δίνω εκτύπωση ανάβει το πορτοκαλί λαμπάκι σφάλματος και δεν παίρνει σελίδα να εκτυπώσει. Τι πρέπει να κάνω?

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Αυτο συμβαινει γιατι ο εκτυπωτης σταματησε να αναγνωριζει ενα απο τα 2 δοχεια ή και τα 2.

    Για να το παρακάμψουμε αυτο και να συνεχιζουμε να εκτυπωνουμε θα πρεπει να κανουμε το εξης απλο:

    Καταρχας παρατηρουμε οτι αναβοσβηνει το πορτοκαλι λαμπακι με το Β (μαυρο) ή με το C (εγχρωμο) ή και τα 2.

    Αφου εχουμε δωσει εκτυπωση εχει αναψει ενα πορτοκαλι λαμπακι σφαλματος το οποιο απο πανω εχει ενα τριγωνακι με μια αστραπη μεσα το οποιο κανονικα πρεπει να ειναι σβηστο.

    Βρισκουμε το κουμπακι πανω στον εκτυπωτη που εχει σαν συμβολο ενα κυκλο και μεσα ενα τριγωνο συνηθως κοκκινο...αυτο ειναι το κουμπακι ΑΚΥΡΟ.

    Το παταμε και το κραταμε πατημενο μεχρι να σβησει το πορτοκαλο λαμπακι σφαλματος (περιπου 7 δευτερολεπτα).

    Μολις σβησει αφηνουμε το κουμπακι και θα ακουσουμε τον εκτυπωτη να κανει καποιο θορυβο και μετα θα παρει σελιδα να εκτυπωσει εκτος αν αναβοσβηνουν και τα 2 λαμπακια Β,C οποτε θα πρεπει να επαναλαβουμε την παραπανω διαδικασια αλλη μια φορα.

    Μετα εκτυπωνουμε κανονικα.

  • - Έχω inkjet εκτυπωτή (HP,CANON,EPSON,LEXMARK) που παίρνει 4/5 ή 6 διαφορετικά μελανάκια και ενώ τα μελάνια δεν είναι άδεια και έχω αφαιρέσει όλα τα προστατευτικά,δεν εκτυπώνει καλά. Τι φταίει;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Σε αυτού του είδους τους εκτυπωτές που παίρνουν 4 ή περισσότερα μελανοδοχεία, η κεφαλή, αυτό δηλαδή που ευθύνεται κυρίως για την ποιότητα της εκτύπωσης, βρίσκεται στον εκτυπωτή και όχι στα μελανοδοχεία.

    Οπότε όταν η ποιότητα της εκτύπωσης δεν είναι καλή (και τα μελάνια δεν είναι άδεια) κατά 99% είναι πρόβλημα της κεφαλής του εκτυπωτή και όχι των μελανοδοχείων.

    Αυτό το πρόβλημα μπορεί να προκύψει απο μη συχνή χρήση του εκτυπωτή ή μετά το πέρας του χρόνου ζωής της κεφαλής. Ο μέσος χρόνος διαρκειας ζωής της κεφαλής είναι τα 4 χρόνια.

    Αυτό που πρέπει να κάνουμε προκειμένου να διορθώσουμε το πρόβλημα είναι να δώσουμε εντολή από τον υπολογιστή στον εκτυπωτή να κάνει καθαρισμό κεφαλής. Μετά απο κάθε καθαρισμό δίνουμε έντολη για έλεγχο ακροφυσίων ώστε να διαπιστώσουμε αν διορθώθηκε το πρόβλημα. Αν δεν διορθωθεί ξανακάνουμε καθαρισμό κεφαλής. Αν μετά από 3 καθαρισμούς κεφαλής δεν υπάρχει βελτιώση δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε.

    Επίσης δεν κανουμε αλόγιστα καθαρισμούς κεφαλής γιατί κάθε καθαρισμός καταναλώνει σημαντική ποσότητα μελανιού.

    Ο τρόπος που δίνουμε την εντολή καθαρισμού κεφαλής διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή (HP,CANON,EPSON,LEXMARK).

    Για καθαρισμό κεφαλής σε EPSON εκτυπωτή δείτε το βίντεο πατώντας εδώ.

     

  • - Έχω EPSON/HP/CANON inkjet εκτυπωτή. Πήρα μια σειρά συμβατά μελάνια και τα εγκατέστησα αφαιρώντας και τα 2 προστατευτηκά που υπάρχουν σε κάθε δοχείο, όμως ένα ή περισσότερα από τα δοχεία δεν τα αναγνωρίζει ο εκτυπωτής. Τι πρέπει να κάνω;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

       Είναι σύνηθες φαινόμενο στους εκτυπωτές όταν θέλουμε να αλλαξουμε όλα τα μελανοδοχεία μαζί, κάποιο να μην το αναγνωρίζει με αποτέλεσμα να μην μας αφήνει να εκτυπώσουμε.

    Αυτο που πρέπει να κάνουμε είναι το εξής:

       Αφαιρούμε όλα τα δοχεία από την κεφαλή και παταμε το κουμπακι να μπει μεσα η κεφαλή άδεια και να δουμε μηνυμα στον υπολογιστή μας το οποίο μας ζητάει να βάλουμε μελάνια.

       Ξαναπατάμε το κουμπάκι  να ερθει η κεφαλη στη θεση αλλαγης μελανιων και τοποθετουμε μόνο το πρωτο μελανοδοχείο απο αριστερά.

       Πατάμε το κουμπάκι ξανά για να πάει η κεφαλή μέσα και να δούμε μηνυμα στον υπολογιστη μας ότι αναγνωρισε το δοχείο που τοποθετησαμε και ζητάει τα υπόλοιπα τρια.

       Επαναλαμβάνουμε την παραπάνω διαδικασία τοποθετόντας ένα ένα όλα τα μελανοδοχεία και έτσι σίγουρα θα τα αναγνωρίσει όλα και θα μπορουμε πλέον να εκτυπώσουμε. 

    Υπάρχει και αναλυτικό βίντεο στο κανάλι μας στο YouTube...Πάτα εδώ

  • - Έχω SAMSUNG laser εκτυπωτή, τοποθέτησα το τονερ που μου γεμίσατε αλλά μου βγάζει μήνυμα ότι το δοχείο ειναι άδειο και δεν εκτυπώνει. Τι πρέπει να κάνω;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Το ποιο πιθανό είναι να μην εγκαταστήσατε το δοχείο με τον σωστό τρόπο.

    Ο σωστός τρόπος τοποθέτησης ενός SAMSUNG τόνερ είναι ο εξής:

    1.Σβήνουμε τον εκτυπωτή απο το κουμπάκι on/off.

    2.Αφαιρούμε απο το δοχείο τυχόν προστατευτικά όπως μαύρες ταινίες, σελοτέιπ κ.λ.π.

    3.Ανοίγουμε το καπάκι του εκτυπωτή τοποθετούμε το δοχείο και κλείνουμε το καπάκι.

    4.Ανάβουμε τον εκτυπωτή απο το κουμπάκι on/off.

    5.Αφού ανάψει το πράσινο κουμπάκι του εκτυπωτή μας είμαστε έτοιμοι να εκτυπώσουμε.

  • Τι σημαίνει η φράση ''με δικό σας μελανοδοχείο'' που έχουν κάποια προϊόντα;

    Τα προϊόντα που συνοδεύονται απο την φράση ''με δικό σας μελανοδοχείο'' δεν είναι κάποιο έτοιμο προϊόν προς αποστολή αλλά είναι η υπηρεσία αναγόμωσης του δικού σας άδειου μελανοδοχείου.

    Αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να μας αποστείλετε τα δικά σας άδεια δοχεία με δική μας χρέωση ώστε να τα γεμίσουμε και να σας τα ξαναστείλουμε πίσω.

    Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αποστολή των δοχείων ανατρέξτε στην τελευταία ερώτηση κάτω-κάτω.

  • - Θέλω να σας αποστείλω τα άδεια μελανοδοχεία μου του inkjet ή laser εκτυπωτή μου για αναγόμωση/ανακατασκευή.Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω?

    Η διαδικασία είναι πολύ απλή και πολύ γρήγορη σε όποια περιοχή της Ελλάδος και να βρίσκεστε.

    Καταρχάς για να μας στείλετε τα άδεια μελανοδοχεία σας θα πρέπει να πληρούν τις εξής προυποθέσεις:

    Για inkjet εκτυπωτές:

    - Να έιναι αυθεντικά και όχι συμβατά

    - Να μην έχουν ξαναγεμιστεί ποτέ και από κανέναν

    - Να είναι πρόσφατα χρησημοποιημένα (το πολύ κανένα 5μηνο)

    - Να σιγουρευτήτε ότι είναι όντως άδεια και όχι βραχυκυλκωμένα (πρέπει δηλαδη ο εκτυπωτής να παίρνει κανονικά σελίδα και να εκτυπώνει αχνά ή έστω και λευκή σελίδα)

    Για LaserJet εκτυπωτές:

    - Να είναι αυθεντικά και όχι συμβατά

    - Να μην έχουν ξαναγεμιστέι ποτέ και από κανέναν

    Εφόσον πληρούν τις παραπάνω προυποθέσεις τα συσκευάζετε προσεκτικά και τα αποστέλετε με ELTA COURIER με δική μας χρέωση στα παρακάτω στοιχεία:

    Λιούτας Νικόλαος (TonerGroup)

    Αλ. Σβώλου 17

    54622 Θεσσαλονίκη

    Τηλ. 2310283135

    Παραλαμβάνουμε, τα αναγομώνουμε/ανακατασκευάζουμε και τα αποστέλουμε την ίδια κιόλας μέρα ώστε να τα παραλάβετε την επομένη.

 
     
spcr
spcr
Νέες Παραλαβές
spcr
       
  51,50€  

       
  51,50€  

 
spcr
spcr
ΕΤΑΙΡΕΙΑ :  
FOLLOW US :  
facebook youtube google-plus
 
ΠΡΟΪΟΝΤΑ :  
BLOG :  
 
spcr